Αλλαγές & Επιστροφές Προϊόντων

Υπηρεσία Επιστροφών

Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής, συμπληρώνοντας την Φόρμα Αίτησης Επιστροφής.

Μόλις ελεγχθεί το αίτημά σας από το προσωπικό μας, θα λάβετε ειδοποίηση για την έγκριση της επιστροφής και οδηγίες για τον τρόπο και την διεύθυνση αποστολής.

Όροι και Προϋποθέσεις Επιστροφών

  • Τα προϊόντα θα πρέπει να έχουν όλα τα αυτοκόλλητα τους κολλημένα, να είναι αχρησιμοποίητα, αγρατζούνιστοι οι φακοί τους και στην αρχική τους άριστη κατάσταση. Επίσης πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύονται από νόμιμο παραστατικό πώλησης (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο πώλησης).
  • Οι θήκες θεωρούνται μέρος των προϊόντων και πρέπει να επιστρέφονται μαζί με τα γυαλιά τους.
  • Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται σε προιόντα που ειναι σε ειδικές προωθητικές ενέργειες.
  • Επιστροφές σε γυαλιά οράσεως που εχουν τοποθετηθεί φακοί δωρεάν επιβαρύνεστε με 10€ για το κόστος των φακών.

Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο έγινε η πληρωμή. Σε περίπτωση αγοράς με αντικαταβολή απαιτείται να μας ενημερώσετε με ένα τραπεζικό λογαριασμό σας (ονοματεπώνυμο δικαιούχου, τράπεζα, ΙΒΑΝ λογαριασμού), ώστε να γίνει εκ μέρους μας η κατάθεση του ποσού.
Το κόστος μεταφορικών αν το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό επιβαρύνει τον πελάτη.

Δεν ευθυνόμαστε και δεν θα αποζημιώσουμε καταναλωτή ούτε θα παράγει αποτέλεσμα η υπαναχώρηση σε περίπτωση που έχει προκληθεί ζημιά στα αγαθά από υπαιτιότητα του καταναλωτή λόγω κακής ή μη επιτρεπτής χρήσης.

Αλλαγές Προϊόντων

Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε – και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί – θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.

Όροι και Προϋποθέσεις Αλλαγών

  • Αλλαγές στους φακούς επαφής δεν γίνονται.
  • Αλλαγές δεν γίνονται στους φακούς οράσεως που έχουν ήδη τοποθετηθεί σύμφωνα με την παραγγελία σας στο σκελετό που επιλέξατε.
  • Αλλαγές δεν γίνονται σε προϊόντα που έχουν γίνει ειδική παραγγελία στην κατασκευάστρια εταιρεία κατόπιν δική σας επιθυμίας.
  • Το προϊόν της αλλαγής θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από το αρχικό προϊόν.

Ελαττωματικό Προϊόν

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν παρουσιάσει λειτουργικό πρόβλημα σε διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, αναλαμβάνουμε την αντικατάστασή του με νέο, χωρίς καμία επιβάρυνσή για τον πελάτη. Μόλις εντοπιστεί δυσλειτουργία, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής, έτσι ώστε να λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία αντικατάστασης.

Η διαφορά στον τόνο του χρώματος ανάμεσα στο προϊόν και στην φωτογραφία της οθόνης δεν θεωρείται ελάττωμα και μπορεί να οφείλετε στις συνθήκες φωτισμού κατά την φωτογράφηση ή την φωτεινότητα της οθόνης σας.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Τηλέφωνο (Αστική Χρέωση): 26410 22286
Κινητό: 690 690 9800
Email: optikakoutsikou@gmail.com

Φόρμα Αίτησης Επιστροφής


    captcha